Вперше ми побачили нову Honda Jazz на автосалоні в Токіо у 2019 році, але тільки зараз до Європи дійшла адаптована версія цього компактного MPV. Невеличкі розміри цього автомобіля дозволяють йому спокійно почуватися на вузьких європейських вулицях, тому японці сподіваються на успіх серед незаможного населення великих міст. Зовнішність виконана в класичному стилі без експерементів в дизайні. Звичайно топові модифікації матимуть і двоколірну фарбу кузова, лук в даху та світлодіодні фари, але більшість екземплярів виглядають непримітно та утилітарно.
Головною родзинкою європейського Jazz є двомоторна компановка, яка включає бензиновий двигун об҆ ємом 1,5 літри та подвійний електродвигун з блоком акумуляторних батарей. Загальна потужність силової установки складає 108 к.с. та 253 Нм крутного моменту. Така версія вена має додаток до назви eHEV та демонструє можливості японців щодо економії палива та ефективності бензинового мотора. Середня витрата пального на кожні 100 км щляху становить 4 літри, при цьому динаміка розгону цього малюка досить приваблива. Першу сотню Honda Jazz eHEV долає за 9,5 секунди. Система приводу новинки має декілька режимів роботи які залежать від стилю водіння та дорожніх обставин.
Всередині Honda Jazz 2020 модельного року намагалася зберегти вражаючий простір салону попередника, додавши більше технологічних функцій та опцій. Об҆ єм багажного відсіку становить 298 літрів, а при складеному задньому ряді він збільшується до 1200 літрів. Сенсорний екран мультимедійної системи отримав Apple CarPlay та Android Auto, також виробник додав бездротову зарядку для смартфона. Якість матеріалів оздоблення покращили і тепер це вже досить непоганий інтер҆ єр де приємно знаходитись.
Новачок може похизуватись системами активної та пасивної безпеки, круїз-контролем, системою розпізнаваня дорожньої розмітки та пішоходів. Використані технології призвели до здорожчення моделі Jazz, але не суттєво, тому автомобіль не повинен втратити свою аудиторію…